دانلود آلبوم حسرت با صدای محمد اصفهانی

دانلود آلبوم حسرت با صدای محمد اصفهانی

Hasrat Album by Mohammad Esfahani

حسرت نام آلبوم بسیاز زیبای محمد اصفهانی است که در سال ۱۳۷۷ منتشر شد. آلبوم حسرت که چهارمین آلبوم محمد اصفهانی محسوب می شود، آلبوم ویژه ای به حساب می آید و نوع شعر و آهنگسازی و مخصوصا تنظیم جدیدی، در سبک تلفیقی پاپ و سنتی، در زمان انتشار خود ارایه داد.

آهنگسازی قطعه های آلبوم حسرت را شادمهر عقیلی (قعطه حسرت)، محمد اصفهانی و شهرام حسن زاده (قطعه های خانه آیینه و آفتاب مهربانی) انجام داده اند. تنظیم همه قطعه ها بر عهده فواد حجازی بوده است. و اشعاری از سهیل محمودی، صفای اصفهانی، حبیب خراسانی، هوشنگ ابتهاج، نظامی، مولانا، فریدون مشیری و قیصر امین پور در آلبوم استفاده شده است.

آلبوم دارای چهارده قطعه است، که چهار قطعه پایانی آن نسخه بی کلام آهنگ های خانه دل، عشق نهان، دل تنگ و حسرت هستند. همچین قطعات بی کلام دیگری نیز در آلبوم وجود دارد. از جمله قطعه سوم با نام مقدمه خانه دل، که یک قطعه کوتاه و یک دونوازی تمبک (تنبک) و Kick Drum است که در ادامه قطعه خانه دل که مصداق بارز تنظیم نوآورانه و زیبای فواد حجازی است را میشنویم. و قطعه هشتم با نام مقدمه دل تنگ، که یک تکنوازی تار از شهریار یوسفی است. اما در قطعه ششم با نام مقدمه همه هستی، یک آواز سنتی بسیار زیبا با شعری از مولانا (تو مگو ما را بدان شه بار نیست … ) و تنظیم متفاوت فواد حجازی میشنویم.

از به یاد ماندنی ترین قطعه های آلبوم میتوان قطعه حسرت، خانه دل، همه هستی و آفتاب مهربانی را نام برد.

دانلود آلبوم حسرت با صدای محمد اصفهانی


دیدگاهتان را بنویسید